Knihy s recenzemi

Sem zařadíme knížky, ke kterým máme na blogu Palmknih recenzi.
17 Piny49 fanoušků
Vodní labyrint je výborná knížka a já se u ní skvěle bavil. A to je co říct, jsem čtenář netrpělivý a jak mě knížka jen trochu začne nudit, hned ji odkládám. U Frattiniho jsem vydržel do konce - je poutavý vypravěč a stejně jako Brown skvěle míchá realitu s fikcí.  http://blog.palmknihy.cz/2013/05/frattini-neni-brown-ale-vodni-labyrint.html

Vodní labyrint je výborná knížka a já se u ní skvěle bavil. A to je co říct, jsem čtenář netrpělivý a jak mě knížka jen trochu začne nudit, hned ji odkládám. U Frattiniho jsem vydržel do konce - je poutavý vypravěč a stejně jako Brown skvěle míchá realitu s fikcí. http://blog.palmknihy.cz/2013/05/frattini-neni-brown-ale-vodni-labyrint.html

pin 2
heart 1
No, co napsat závěrem. Milovníka akční fantasy nejspíš námět neosloví. Nejspíš ani neosloví čtenáře severských detektivek. Nicméně věřím, že pokud překousnou strašlivě růžový název knihy (proč vlastně? V originále se jmenuje The Cradle Snatcher, tedy něco jako Zloděj kolébky), tak se jim kniha bude líbit. Stejně jako se líbila mně. A líbila se mi moc. A to jsem chlapeček. Prokazatelnej.   http://blog.palmknihy.cz/2013/05/kdo-miluje-nejvic-roman-pro-zeny-ocima.html

No, co napsat závěrem. Milovníka akční fantasy nejspíš námět neosloví. Nejspíš ani neosloví čtenáře severských detektivek. Nicméně věřím, že pokud překousnou strašlivě růžový název knihy (proč vlastně? V originále se jmenuje The Cradle Snatcher, tedy něco jako Zloděj kolébky), tak se jim kniha bude líbit. Stejně jako se líbila mně. A líbila se mi moc. A to jsem chlapeček. Prokazatelnej. http://blog.palmknihy.cz/2013/05/kdo-miluje-nejvic-roman-pro-zeny-ocima.html

pin 2
Nikdo není imunní proti závislosti. Vždycky je jen otázkou, zda se v životě potká s objektem své závislosti. Toto je zpověď Jirky Vlčka, závisláka na sérii Ztracená flotila od Jacka Campbella.  http://blog.palmknihy.cz/2013/05/zpoved-jirky-zavislaka-na-serii.html

Nikdo není imunní proti závislosti. Vždycky je jen otázkou, zda se v životě potká s objektem své závislosti. Toto je zpověď Jirky Vlčka, závisláka na sérii Ztracená flotila od Jacka Campbella. http://blog.palmknihy.cz/2013/05/zpoved-jirky-zavislaka-na-serii.html

heart 1
Musím říct, že jsem již dlouho nečetl sci-fi román s takto originálním námětem. Z části za to může určitě styl jakým je příběh podán, jelikož není vyprávěn klasickým stylem ale pomocí magnetofonových pásek, které hlavní hrdina nahrál. A samozřejmě příběh. Příběh, který vás nutí od začátku do konce přemýšlet a ani na chvíli vám nedá pocit, že víte co se stane.   http://blog.palmknihy.cz/2013/04/04-soumrak-civilizace-ocima-petra-capka.html

Musím říct, že jsem již dlouho nečetl sci-fi román s takto originálním námětem. Z části za to může určitě styl jakým je příběh podán, jelikož není vyprávěn klasickým stylem ale pomocí magnetofonových pásek, které hlavní hrdina nahrál. A samozřejmě příběh. Příběh, který vás nutí od začátku do konce přemýšlet a ani na chvíli vám nedá pocit, že víte co se stane. http://blog.palmknihy.cz/2013/04/04-soumrak-civilizace-ocima-petra-capka.html

heart 1
Začnu tím, že tato kniha je naprosto úžasná. Vezmu-li mých TOP 10 knih, které jsem v životě přečetl, tak tato kniha do nich patří. Nejspíš by se vešla i do první pětky, ale to byste mi už možná nevěřili :-). Nevěřím, že se mi povede popsat PROČ je tak skvělá – s tím se musí každý čtenář srovnat sám. Nicméně se pokusím načrtnout pár důvodů, proč si knihu vůbec pořídit.  http://blog.palmknihy.cz/2013/04/limes-inferior-ocima-jirky-vlcka-recenze.html

Začnu tím, že tato kniha je naprosto úžasná. Vezmu-li mých TOP 10 knih, které jsem v životě přečetl, tak tato kniha do nich patří. Nejspíš by se vešla i do první pětky, ale to byste mi už možná nevěřili :-). Nevěřím, že se mi povede popsat PROČ je tak skvělá – s tím se musí každý čtenář srovnat sám. Nicméně se pokusím načrtnout pár důvodů, proč si knihu vůbec pořídit. http://blog.palmknihy.cz/2013/04/limes-inferior-ocima-jirky-vlcka-recenze.html

C.D. Payna miluji a myslím, že v tom nebudu sám, kterého kouzlo tohoto amerického vypravěče naprosto pohltilo již v sérii Mládí v hajzlu. Když jsem zjistil, že chystá nový román Helen of Pepper Pike moje srdce zaplesalo. Netrvalo dlouho a nakladatelství Jota nám jí přinesla i do českých končin pod názvem Dědictví aneb Jak Helena ke štěstí přišla.  http://blog.palmknihy.cz/2013/04/dedictvi-aneb-jak-helena-ke-stesti.html

C.D. Payna miluji a myslím, že v tom nebudu sám, kterého kouzlo tohoto amerického vypravěče naprosto pohltilo již v sérii Mládí v hajzlu. Když jsem zjistil, že chystá nový román Helen of Pepper Pike moje srdce zaplesalo. Netrvalo dlouho a nakladatelství Jota nám jí přinesla i do českých končin pod názvem Dědictví aneb Jak Helena ke štěstí přišla. http://blog.palmknihy.cz/2013/04/dedictvi-aneb-jak-helena-ke-stesti.html

Miroslav Žamboch opět prokázal, proč je jedním z nejčtenějších autorů fantasy v Čechách. Číst budete jedním dechem a těšit se co je na další stránce. Jak The End???  http://blog.palmknihy.cz/2013/04/ve-sluzbach-klanu-ocima-safika-ktery.html

Miroslav Žamboch opět prokázal, proč je jedním z nejčtenějších autorů fantasy v Čechách. Číst budete jedním dechem a těšit se co je na další stránce. Jak The End??? http://blog.palmknihy.cz/2013/04/ve-sluzbach-klanu-ocima-safika-ktery.html

heart 1
Civilní vyjadřování, strohý styl a překvapivá pointa - z ingrediencí "tradiční"  severské detektivky namíchala Mari Jungstedtová i napotřetí výborný koktejl, který chutná a v ústech nezhořkne. Na třetí výpravu na Gotland se určitě vydejte.  http://blog.palmknihy.cz/2013/04/naha-v-lese-s-rozparanym-brichem-mari.html

Civilní vyjadřování, strohý styl a překvapivá pointa - z ingrediencí "tradiční" severské detektivky namíchala Mari Jungstedtová i napotřetí výborný koktejl, který chutná a v ústech nezhořkne. Na třetí výpravu na Gotland se určitě vydejte. http://blog.palmknihy.cz/2013/04/naha-v-lese-s-rozparanym-brichem-mari.html

heart 1
Takže: pokud se vám líbí Bond, James Bond nebo třeba Indiana Jones, tak jste na správné adrese. Jen hlavní hrdina není bez bázně a hany, ale je spíše s bázní a vlastně bez Hany. Nebezpečí neřeší (obvykle) pistolí či bičem, ale spíše proříznutou pusou či chtíčem.  http://blog.palmknihy.cz/2013/05/spinave-triky-povedene-pokracovani.html

Takže: pokud se vám líbí Bond, James Bond nebo třeba Indiana Jones, tak jste na správné adrese. Jen hlavní hrdina není bez bázně a hany, ale je spíše s bázní a vlastně bez Hany. Nebezpečí neřeší (obvykle) pistolí či bičem, ale spíše proříznutou pusou či chtíčem. http://blog.palmknihy.cz/2013/05/spinave-triky-povedene-pokracovani.html

Agent JFK, fenomén české fantastiky, kterému se málokdo vyrovná. Samozřejmě jsou tu zlý jazykové, kteří tvrdí, že série upadá a nemá kouzlo, ovšem neohrožený český James Bond je tu pořád s námi. Tentokrát už s pořadovým číslem 30, kterého se ujmul ostřílený harcovník světa Asterionu Zbyněk K. Holub.  http://blog.palmknihy.cz/2013/05/tricaty-agent-jfk-ocima-petra-cepka.html

Agent JFK, fenomén české fantastiky, kterému se málokdo vyrovná. Samozřejmě jsou tu zlý jazykové, kteří tvrdí, že série upadá a nemá kouzlo, ovšem neohrožený český James Bond je tu pořád s námi. Tentokrát už s pořadovým číslem 30, kterého se ujmul ostřílený harcovník světa Asterionu Zbyněk K. Holub. http://blog.palmknihy.cz/2013/05/tricaty-agent-jfk-ocima-petra-cepka.html

Pinterest • Celosvětový katalog nápadů
Search