Pod Nuselským mostem:) Krásné, ale staré domy. Byty jsou malé a naprosto stísněné, stejně jako atmosféra ve čtvrti. Tady fakt nikdo neplatí kartou..

Pod Nuselským mostem:) Krásné, ale staré domy. Byty jsou malé a naprosto stísněné, stejně jako atmosféra ve čtvrti. Tady fakt nikdo neplatí kartou..

staré domy v Amsterdamu — Stock obrázek #2488186

staré domy v Amsterdamu — Stock obrázek #2488186

Katalogy » Res Rustikos, dlažba/obklad na chalupu, staré domy, nabodobující cihly, půdovky | EDEN koupelny Praha

Katalogy » Res Rustikos, dlažba/obklad na chalupu, staré domy, nabodobující cihly, půdovky | EDEN koupelny Praha

staré domy v Amsterdamu — Stock obrázek #38603397

staré domy v Amsterdamu — Stock obrázek #38603397

staré domy porto, Portugalsko — Stock obrázek #28274979

staré domy porto, Portugalsko — Stock obrázek #28274979

Dveře staré domy, Bruggy, Belgie — Stock obrázek #57402439

Dveře staré domy, Bruggy, Belgie — Stock obrázek #57402439

staré domy na canal, amsterdam — Stock obrázek #32127727

staré domy na canal, amsterdam — Stock obrázek #32127727

Staré domy musely uvolnit místo pro "moderní" paneláky.

Staré domy musely uvolnit místo pro "moderní" paneláky.

Edificio AYSA, CABA

Edificio AYSA, CABA

Cluny Castle was originally built c.1604, replacing either a house or small peel tower. Sited in the parish of Cluny, it is south of Monymusk & north of Sauchen in Aberdeenshire, NE Scotland. Owned by 3 separate branches of Gordon families over the centuries, it sheltered Jacobite rebels in the mid-18th century. Extensive additions were made in 1820. Two wings of the castle & the adjoining private chapel were destroyed by fire in 1926, but the damage was restored.

Cluny Castle - Secluded, Majestic, Enchanting!

Cluny Castle was originally built c.1604, replacing either a house or small peel tower. Sited in the parish of Cluny, it is south of Monymusk & north of Sauchen in Aberdeenshire, NE Scotland. Owned by 3 separate branches of Gordon families over the centuries, it sheltered Jacobite rebels in the mid-18th century. Extensive additions were made in 1820. Two wings of the castle & the adjoining private chapel were destroyed by fire in 1926, but the damage was restored.

Pinterest
Hledat