Pinterest
3 years with BTS FANART

~ From '' Jimin & Suga & Jungkook (my lovers) [BTS] '' xMagic xNinjax 's board ~

3 years of BTS

Bangtan Evolution<<okay but jimin did not grow that much lol

KAWAII

Bts chibis I'm dying

TvT so cute Jimin's hands stopped growing after he turned 5

Oh my it reminds me of comparing ma hands with ma friend. i have Jimin's fingers and she laughs at me and says "cute". so u'r not alone jiminnie.

☆~Sometime We Are Like Stars. We Fall So Someone's Wish Can Come True. ~ ☆

Poor Jin xD I still want to know the meaning behind this scene

Someone updated it haha oh god of destruction how you make me laugh!

The God of destruction strikes again!

<3333 #maknae #line #bts

Maknae line / BTS Credits to owner lol baby jungkook is so cute

Nunuu. :(

No bullyng no love :v poor baby 😂

Princess Jin eats just like a Jin - BTS ~ DarksideAnime. So true DarksideAnime

yeah Jin think about what you've done! No dancing brings pain and destruction...so think next time..

yeah Jin think about what you've done! No dancing brings pain and destruction.so think next time.

Why can't he be in like SHINee or something???

all things 방탄 Blonde Jin

Lol Jin

That time Jin visited a strawberry farm. I would love to have been there with him eating strawberries

So true, omg!|min yoongi/suga| bts♡

Let's upgrade~ sorry for the last pic of Yoongi, too good not to pin

JIN ♡ BTS Summer Package 2017 ♡ ㅋㅋㅋㅋㅋ LMAO...

Mttt engraçada essa gif do Jin gente

FAnDomS

Imagine jin, bts, and bangtan boys my heart.